Pierre Rene na targach kosmetycznych Bolonia Cosmoprof 2019

Jak co roku w połowie marca, marka Pierre Rene pojawiła się w Bolonii, gdzie prezentowała swoją ofertę na najbardziej prestiżowych targach kosmetycznych na świecie – Bolonia Cosmoprof – odbywających się w dniach 14-17 marca 2019 roku.

Targi w Bolonii – największe spotkanie profesjonalistów w branży beauty

Bolonia Cosmoprof to znane na całym świecie targi branży kosmetycznej. Uczestniczy w nich co roku około 250 tysięcy profesjonalistów, przyjeżdżających do Włoch ze wszystkich zakątków świata. Targi to dla nich nie tylko możliwość nawiązania kontaktów biznesowych, ale także okazja do zapoznania się z najnowszymi technologiami i innowacyjnymi produktami kosmetycznymi. W trakcie Bolonia Cosmoprof swoją ofertę prezentują także producenci opakowań i mas kosmetycznych, a wyjątkową atrakcją są pokazy światowych marek przybliżające współczesne możliwości w dziedzinie kosmetyki kolorowej, fryzjerstwa oraz stylizacji paznokci.

Pierre Rene na Bolonia Cosmoprof

Prezentacja firmy Pierre Rene na targach w Bolonii obejmowała nie tylko kosmetyki z segmentu Pierre Rene Professional, ale także MIYO – marki skierowanej do młodych kobiet i nastolatek lubiących bawić się kolorami i możliwościami, jakie daje make-up. Setki odwiedzających stoisko markowe Pierre Rene, możliwość odświeżenia kontaktów z obecnymi partnerami biznesowymi oraz nowe, obiecujące spotkania pozwoliły zaprezentować ofertę polskich kosmetyków światowej jakości, które jednocześnie upiększają i pielęgnują skórę.

Relacje z targów w Bolonii na bieżąco przekazywały w mediach społecznościowych dwie współpracujące z marką Pierre Rene influencerki specjalizujące się w branży beauty. Vanessa Wilczewska, czyli Beautyvtricks, jest ambasadorką marki MIYO, a jej konto na Instagramie obserwuje obecnie ponad 90 tysięcy osób. Angelika Martyn – Andziathere cieszy się natomiast ponad 160 tysiącami subskrybentów na Instagramie, prowadzi także grupę na Facebooku „Makeup Slaves Polska” dla wszystkich wielbicielek makijażu.

Najnowsze trendy kosmetyczne na targach w Bolonii

Oferta marki Pierre Rene pozwalająca połączyć efektowny makijaż z odpowiednią pielęgnacją cery naturalnymi składnikami wpisuje się w kluczowy trend kosmetyczny 2019 roku sygnowany na targach w Bolonii, jakim jest „holistyczne piękno”. Jego główną ideą jest skuteczne i przyjemne łączenie tego, co dobre dla ciała oraz ducha, a także personalizacja produktów. Wśród kosmetyków z segmentu Pierre Rene Professional ogromną popularność zyskała m.in. Palette Match System, która pozwala na dobranie cieni, różu i pudrów odpowiednio do typu urody, a także indywidualnych upodobań kobiet.

Firma Pierre Rene stara się realizować także kolejny ważny dla branży kosmetycznej postulat podkreślany na targach Bolonia Cosmprof, dotyczący zrównoważonego rozwoju rynku beauty i ograniczenia jego szkodliwego wpływu na środowisko. W ofercie marki Pierre Rene Professional większość kosmetyków produkowana jest z naturalnych składników, które nie pochodzą od zwierząt. Są więc odpowiednie dla osób świadomie wybierających produkty wegańskie i nietestowane na zwierzętach.